Czy tort może być stożkiem?

  • Czy wiesz, że 29% medalistów to ryby?
  • Nie pozwolę zrobić z Lilaka sportowca!
  • Ty będziesz miała wiele do gadania… Ile kosztowała Twoja sukienka?
  • Dlaczego pytasz?
  • Robię budżetowanie. :/

Boy George dawno temu w jakimś wywiadzie powiedział, że wstrząsnęło nim jako nastolatkiem odkrycie, że jego rodzice TO robią. Po mnie pamiętam to akurat odkrycie jakoś spłynęło. Ale inna rzecz mi w rodzicach przeszkadza. Zresztą wydaje mi się dotyczy to wszystkich rodziców, którzy nimi zostali w ’70. To było pokolenie nieodpowiedzialne i mam wrażenie nie było do końca dorosłe. I to czasami wyłazi. Nie znoszę jak moi rodzice są … jakby to powiedzieć… ubawieni. Rozbawieni. Jak wpadają w wir zabawy i są nieodpowiedzialni. Wiem, wiem – jestem potworem, że chcę limitować rodziców, ale dla mnie rodzic powinien być ten zawsze o krok poważniejszy :)) Nie wiem co będzie dziewczyny we mnie drażniło, ale z pewnością coś wymyślą :))

Dziś zamawiam tort… Tak wymyśliłam, że musi być okrągły, ale nie płaski. Standardowo na chrzciny wybiera się tort księgę, ale u nas okazji więcej, więc wariant odpadł. Bez napisów no bo i co napisać? Ozdobiony małymi kwiatkami, albo gołąbkami. Biały. Ale co też wymyśli mistrz-cukiernik to inna sprawa :[ 

Dodaj komentarz